hipokryta, hipochondyk, hipopotam

blog Mihała to miejsce zwykłe

miejsc zwykłych jest dużo

niedziela, 4 marca 2012

sens?


Mam problem z blo. Straciłem chyba zapał, choć możliwe, że to chwilowe. Mam jeszcze w zanadrzu kilka ciekawych z mojego punktu widzenia tematów, ale brak mi tzw. weny. W jednej części wynika to z nowoprzyjętego trybu życia i spędzaniu codziennie 8 godzin w pracy, w drugiej z kilku ciotodramatycznych wydarzeń, które dały mi sporo do myślenia, ale jednocześnie sprawiły, że pisać mi się zwyczajnie nie chce. Ze swojej strony mogę tylko obiecać, że gdy sytuacja się uspokoi, a przede wszystkim uspokoję się ja - wrócę do blogowania. Wydaję mi się, że będę zmuszony zmienić formułę na dłuższą i rzadszą, ale w związku z tym, że przywiązałem się do tej formy porządkowania myśli, wiem, że nadal będzie mi to pomagać.

Bo najłatwiejszym wyjściem było stwierdzić, że to nie ma sensu i się poddać. Tylko ja nie chcę tak zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz